Verdens beste klesbutikker på et sted I Gratis frakt over 499.- og enkel retur

Enkel retur innen 14 dager

Handlekurv 0

Handlekurven din er tom..

Finn dine favorittprodukter

Meny

Handelsbetingelser

Vilkår og betingelser

Miinto's nettsted(er) ("nettstedet" eller "nettstedene") og relaterte tjenester leveres til deg i samsvar med følgende Vilkår og betingelser.

www.miinto.no eies og drives av Miinto.no AS, et selskap registrert i Norge med organisasjonsnummer 895977012 og med hovedforretningssted i Ensjøveien 16, 0655 Oslo.
Brev: Miinto, PB 2862, 0608 Oslo.
E-post: info@miinto.no

Ved å bruke Plattformen(e) godtar du ubetinget disse Vilkår og betingelser ("vilkårene"). Vi forbeholder oss retten til, etter eget skjønn, å oppdatere eller revidere disse vilkårene. Hvis du fortsetter å bruke nettstedet etter at vi har lagt ut endringer i bruksvilkårene, godtar du disse endringene.

Disse Vilkår og betingelser fastsetter de juridiske vilkårene som gjelder for din bruk av nettstedet vårt http://www.miinto.no, alle underdomener og andre nettsteder som drives av oss eller på våre vegne, og alle mobilapplikasjoner eller skrivebordsapplikasjoner som er utviklet av oss eller på våre vegne, og de andre tjenestene vi tilbyr.

Forsikre deg om at du forstår disse vilkårene før du bruker noen av tjenestene, og merk at du godtar disse vilkårene ved å bruke tjenestene. Hvis du ikke godtar disse Vilkår og betingelser, vil du ikke kunne bruke tjenestene våre, og du bør forlate nettstedet umiddelbart. Hvis du fortsetter å bruke nettstedet eller bestiller produkter, anser vi det som at du godtar disse vilkårene.

Når vi nevner "Miinto", "vi", "oss", "vår", "Plattformen", "nettstedet" eller "vår nettside", refererer vi til miinto.no eller, der det er relevant, dets tilknyttede enheter. Når "du" eller "din" nevnes, refererer vi til deg, personen som bruker tjenestene. Når du handler på Miinto, handler du varer fra den beste kolleksjonen av motebutikker og merker over hele verden. Når vi nevner "vår partner" eller "partnerbutikk", refererer vi til butikken(e) eller merket(ene) som samarbeider med Miinto om å tilby lager, produktinformasjon, frakt og retur av varene du har kjøpt. Du kjøper varene fra Miinto, og vi vil legge til rette for all nødvendig dialog mellom deg og våre partnere.

Visningen av produkter på nettstedet vårt er ikke et tilbud, men en oppfordring til å gjøre tilbud. En bindende avtale inngås først når du mottar en ordrebekreftelse.

2) Bruk av Plattformene

(a) www.miinto.no er åpen 24 timer i døgnet, noe som betyr at du kan handle nesten når som helst. Det kan hende at vi av og til tar ned nettstedet på grunn av vedlikehold. Du kan bare handle når butikken er åpen og tilgjengelig.

(b) For å bestille må du være over atten (18) år og i besittelse av et gyldig betalingskort som aksepteres av oss. Hvis du ennå ikke har fylt atten (18) år, kan du likevel kjøpe produkter hvis du har innhentet samtykke fra vergen din eller på annen måte har lovlig rett til å foreta kjøpet. Du samtykker i at all informasjon du sender inn til plattformen, inkludert personopplysninger, skal være sann, nøyaktig, aktuell og fullstendig, at du er over 18 år, at du er autorisert til å bruke den valgte betalingsmåten og at det er nok penger på den aktuelle kontoen til å dekke kostnadene for bestillingen.

(c) Miinto tar alle rimelige forholdsregler for å holde opplysningene om bestillingen og betalingen din sikre, men vi er ikke ansvarlige for eventuelle tap du måtte lide hvis en tredjepart skaffer seg uautorisert tilgang til personopplysninger du oppgir når du åpner eller legger inn en bestilling på Plattformene. Du finner mer informasjon om hvordan vi bruker og lagrer personopplysningene dine i vår Personvernerklæring.

(d) Ved å fullføre betalingsprosessen og legge inn en bestilling, tilbyr du deg å kjøpe produktene. Alle bestillinger er avhengig av tilgjengelighet og bekreftelse av bestillingspris og lagertilgjengelighet, og vi kan bli nødt til å kansellere bestillingen din eller deler av bestillingen din hvis produktet enten ikke er tilgjengelig, eller ikke er tilgjengelig til bestillingsprisen som bestemmes av den aktuelle Partnerbutikken.

(e) Du kan bare legge inn en bestilling på Miinto hvis du er en privatperson. Vi kan ikke selge produkter som vises på nettstedet vårt til bedrifter (og vil derfor heller ikke kunne levere momsfakturaer i forbindelse med Miinto-bestillinger). Tilbudene på nettstedet vårt Miinto er utelukkende rettet mot forbrukere som gjennomfører kjøpet for et formål som ikke kan tilskrives deres kommersielle eller profesjonelle aktivitet. Ved å legge inn en bestilling på Miinto erklærer du at du utelukkende handler for private formål.

(f) Hvis en vare du har bestilt blir avbestilt eller returnert, kan Miinto etter eget skjønn sende deg en e-post med tilgjengelige alternativer på nettstedet.

3) Produkter og priser

(a) Alle priser som vises på www.miinto.no er i Norske kroner (NOK) inkludert moms og importavgifter. Leveringskostnader er ikke inkludert i prisene og kommer i tillegg.

(b) Miinto tar alle rimelige forholdsregler for å sikre nøyaktigheten av produktdetaljer, beskrivelser og priser som vises på nettstedet, men siden denne informasjonen leveres til oss av Partnerbutikkene, kan det forekomme tilfeller der det oppstår feil. Hvis vi oppdager en feil i prisen på et produkt, er vi ikke forpliktet til å oppfylle en bestilling av dette produktet til den feilaktige prisen og forbeholder oss retten til å kansellere en slik bestilling som er akseptert eller er under transport. I tilfelle feil vil du bli informert så snart som mulig, og du vil ikke bli belastet for produktet.

(c) Produkter som ligger i handlekurven din er ikke reservert og kan kjøpes av andre brukere. Vi vil gjøre vårt beste for å fjerne produkter som er utsolgt så snart som mulig. Ettersom det er en forsinkelse mellom det tidspunktet en bestilling legges inn og det tidspunktet en bestilling aksepteres, kan lagertilgjengeligheten for et bestemt produkt endre seg. Hvis et produkt du har bestilt blir utsolgt etter at vi har akseptert bestillingen din, er Miinto ikke ansvarlig for at vi ikke kan levere produktet. Hvis en slik situasjon oppstår, vil vi varsle deg så snart som mulig, og du vil ikke bli belastet for det utsolgte produktet.

(d) Forbehold for garantier
Nettstedet, dets innhold og alle tekster, bilder, varer og annen informasjon som er tilgjengelig via nettstedet, leveres "som tilgjengelig" og "som den er" uten noen form for garanti, inkludert, men ikke begrenset til, underforståtte garantier for salgbarhet, egnethet for et bestemt formål eller ikke-krenkelse. Spesielt, men ikke begrenset til, garanterer ikke Miinto at:

(i) innholdet og informasjonen som er tilgjengelig på dette nettstedet er feilfritt;
(ii) funksjonene på dette nettstedet vil være uavbrutt eller fri for feil;
(iii) feil vil bli korrigert

(e) Alle tilbud, rabatter eller kampanjerabatter ("Kampanjen") som tilbys på Plattformen er kun gyldige for bruk som en del av et kjøp gjort via miinto.no. Det vil ikke bli tilbudt noe alternativ til kontanter i forbindelse med Kampanjen. Kampanjen kan ikke kombineres med andre kuponger, tilbud eller kampanjerabatter, og den må innløses innen den publiserte datoen (hvis aktuelt og oppgitt). Vi vil under ingen omstendigheter kunne innfri feilaktige kampanjer og rabattkoder som tilbys av tredjeparter som vi ikke er tilknyttet og/eller ikke har avtalt å gjennomføre en Kampanje med.

4) Betalinger og moms

(a) I en kredittkorttransaksjon må du bruke ditt eget kredittkort. Miinto er ikke ansvarlig for kredittkortsvindel. Ansvaret for å bruke et kort på en uredelig måte påhviler brukeren, og bevisbyrden for å "bevise det motsatte" påhviler utelukkende brukeren.

(b) I samarbeid med Walley tilbyr vi betaling med Walley - velg mellom faktura eller delbetaling (betalingsalternativene kan variere over tid). Du bestemmer selv hvilken betalingsmåte du ønsker å benytte i kassen. Når du velger Walley - Kjøb nå, betal senere som din betalingsmetode legges det til et administrasjonsgebyr på 19 NOK. Administrasjonsgebyret er ikke refunderbart, og vil ikke bli refundert ved retur.
Faktura eller delbetaling innebærer at du får varene hjem til deg før du betaler. Du kan deretter velge om du vil betale hele beløpet med en gang, eller om du ønsker å dele det opp i mindre deler. Forfallsdatoen kan variere, og angis på faktura eller delbetalingsanvisningen som sendes til deg. Leveringsmåten samt eventuelle avgifter vises i kassen før du bekrefter kjøpet. For å delbetale kjøpet kreves at du inngår en kredittavtale med Collector Bank AB (registrert innehaver av varemerket Walley) før fakturaen forfaller til betaling. Dette gjør du enkelt ved å signere og sende inn kredittavtalen, se my.walley.no.

En kredittvurdering vil bli utført, og dette innebærer at dine kredittopplysninger blir innhentet. Ved forsinkelser eller manglende betaling blir det bli lagt til en forsinkelsesavgift samt forsinkelsesrenter.

Fullstendige vilkår for Walley finner du her:
Alminnelige villkår for faktura og kontokredit
Standard europeisk brukerkreditinformasjon

(c) I samarbeid med Klarna Bank AB tilbyr vi betalingsmåtene Betal senere og Del opp. For å benytte deg av Betal senere, må du være minst 18 år gammel når du legger inn bestillingen, ha norsk bankkonto, norsk personnummer og du må benytte deg av din folkeregistrerte adresse. Når du velger Klarna - Betal senere og - Del opp som din betalingsmetode legges det til et administrasjonsgebyr på 39 NOK. Administrasjonsgebyret er ikke refunderbart, og vil ikke bli refundert ved retur.

Når du bestiller med Klarna - Betal senere, sender Klarna faktura til din e-postadresse så snart ordren er sendt. Du har da en betalingsfrist på 30 dager (se de fullstendige vilkårene for Klarna - Betal senere her). Ved forsinket betaling eller ubetalt faktura, vil det påløpe et gebyr. Ved Klarna - Del opp lar deg dele opp betalingen slik at du kan betale ned på kjøpet over 12 måneder. Eventuelle delbetalingsgebyrer (renter og fakturagebyr) for månedlige fakturaer tilkommer direkte fra Klarna (se de fullstendige vilkårene for Klarna - Del opp her).

For fullstendige vilkår og betalingelser for Klarna, se lenkene nedenfor:
Klarnas vilkår og betingelser
Klarnas personvern
Hvis du har flere spørsmål om din Klarna-faktura, betalinger eller refusjoner, vennligst kontakt Klarnas kundeservice her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

(d) Gavekort fra Miinto
Et digitalt gavekort ("eGavekort") kjøpt på Miinto er gyldig i 1 år fra datoen det ble utstedt. Et gavekort kjøpt på www.miinto.no kan utelukkende brukes på www.miinto.no. Et Miinto eGavekort kan ikke innløses eller byttes mot kontanter, og kontantrefusjon vil ikke være tilgjengelig for produkter kjøpt med et Miinto eGavekort.
Et gavekort kan ikke brukes sammen med andre gavekort, kuponger eller rabattkoder. Når du bruker et Miinto eGavekort, vil kjøpsbeløpet bli trukket fra den totale saldoen på Miinto eGavekort. Hvis det totale beløpet for kjøpet ditt er lavere enn verdien på eGavekort, vil saldoen på Miinto eGavekort ditt bli stående som kreditt som du kan bruke i fremtiden. Når du returnerer og refunderer produkter som er kjøpt med et Miinto eGift Card, vil du få en ny gavekortkode med en saldo som tilsvarer de returnerte og refunderte varene.
Hvis et Miinto eGavekort blir mistet eller stjålet, kan det ikke erstattes, refunderes, kanselleres på noen måte eller byttes mot en ny gavekortkode. Risikoen for eGavekortet overføres til deg ved mottak av e-posten, og Miinto er ikke ansvarlig for bruk av midlene på Miinto eGavekort uten din viten eller samtykke. Ytterligere tiltak kan iverksettes ved mistanke om svindelaktig bruk av kredittkort.

(e) Når du kjøper produkter fra nettsiden vil Miinto.no AS fakturere deg direkte for produktet og tilhørende leveringstjenester. Vi samarbeider med Partnerbutikker i hele Europa, og produktene du bestiller kan bli sendt fra en butikk utenfor Norge. Det er ingen ekstra kostnader for deg, og du trenger ikke å betale tollavgifter ved mottak av bestillingen. Hvis du mot formodning skulle motta en tollfaktura, ber vi deg kontakte kundeservice, vi trenger et bilde av fakturaen du har mottatt sammen med bestillingsnummeret ditt.
En bindende avtale er først inngått når du mottar en ordrebekreftelse. Vi forbeholder oss retten til ikke å sende inn bestillingen din til Partnerbutikken, og vi forbeholder oss retten til ikke å akseptere bestillingen din hvis for eksempel det bestilte produktet er utsolgt eller på annen måte ikke er tilgjengelig, eller hvis vi ikke er i stand til å innhente autorisasjon for betalingen din, eller hvis du ikke oppfyller kvalifikasjonskriteriene (f.eks. hvis du er under 18 år).

5) Frakt og levering

(a) Leveringskostnader er ikke inkludert i produktprisen og vil bli belastet i tillegg, eventuelle leveringskostnader vil være synlige ved utsjekking. Vår standard leveringsmulighet er gratis for bestillinger på mer enn 499 NOK. Leveringskostnadene (som vil inkludere moms som belastes av oss) vil variere avhengig av hvilke produkter du har bestilt og leveringsadressen din. Hvilke leveringsmuligheter som er tilgjengelige for ditt kjøp, vil være synlig i utsjekkingen.

(b) Forsendelsen finner først sted når du har mottatt en bekreftelse på at bestillingen din er akseptert, og den estimerte leveringstiden for produktet(ene) vil fremgå av din e-postbekreftelse. Vi vil forsøke å sikre at bestillingen din blir levert innenfor den estimerte leveringstiden, men det kan forekomme omstendigheter der leveringen blir forsinket på grunn av hendelser utenfor vår rimelige kontroll. Hvis dette skjer, vil vi prøve å sørge for at produktene dine blir levert så raskt som mulig, men vi er ikke ansvarlige overfor deg for eventuelle tap som oppstår som følge av forsinkelsene. Under visse omstendigheter kan leveringspartneren vår tilby deg valgfrie tjenester ved levering av bestillingen din, for eksempel:

(i) signaturfritak: du kan velge bort kravet om å levere en signatur ved levering;
(ii) overlate til nabo, resepsjon eller vaktselskap: omdirigere leveransen til en alternativ mottaker;
(iii) flytte leveringsdato: velge en ny leveringsdato som passer deg bedre, og/eller
(iv) omdirigering til et utleveringssted: hente pakken på et utleveringssted i nærheten.

Ved å velge noen av disse tjenestene, inkludert eventuelle standardpreferanser du kan ha valgt hos vår leveringspartner separat, erkjenner og godtar du at Miinto ikke har noe ansvar for tap eller skade som kan oppstå som følge av at bestillingen din leveres på denne måten.

(c) Hvis en pakke returneres til avsenderen som følge av at du nekter å motta pakken ved levering, ikke henter pakken eller at feil kunde- eller leveringsinformasjon ble oppgitt ved utsjekking, forbeholder vi oss retten til å belaste deg for utgiftene som påløper.

6) Returer, avbestilling og refusjon

(a) Du har automatisk 14 dagers angrerett fra og med dagen etter at du, eller en person på dine vegne, mottar produktet du har kjøpt på nettstedet. Retur av varer må være i samsvar med våre retningslinjer for retur:

- Varene må være ubrukte, uten skader og ubrukte
- Må returneres med alle merkelapper, inkludert eventuelle Miinto-merker, på plass i sin opprinnelige posisjon
- Eventuelle merkede esker, støvposer og dokumenter må legges i esken sammen med den returnerte varen
- Ved prøving av fottøy anbefales det å prøve på myke underlag for å unngå merker på sålene, og unngå å skade skoesken
- Undertøy og badetøy må kun prøves utenpå egne klær. Varer som er slitt eller tilsmusset, kan ikke returneres
- Alle returer må pakkes i beskyttende emballasje, og merkevareemballasje, f.eks. esker og poser, kan ikke brukes som emballasje ved forsendelse

Vær forsiktig når du prøver varene, og returner dem i samme stand som da du mottok dem. Etter at du har mottatt varene, må du kun håndtere varene på en måte som gjør det mulig å fastslå deres art, egenskaper og virkemåte.
Hvis produktet er brukt utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi det for å være brukt, noe som betyr at hvis du returnerer kjøpet, kan du bare få tilbakebetalt en del av eller ingen del av kjøpesummen, avhengig av produktets salgsverdi.

(b) Hvis du ønsker å kansellere et kjøp som er gjennomført, må du varsle oss så snart som mulig per telefon, kontaktinformasjonen vår finner du i vårt Hjelpesenter. Hvis du velger å avbestille mer enn 24 timer etter at kjøpet ble gjennomført, forbeholder vi oss retten til å belaste deg et avbestillingsgebyr.

(c) For å benytte deg av angreretten må du gi oss tydelig beskjed om dette senest 14 dager etter at du, eller en person på dine vegne, har mottatt varen. For å returnere må du gi oss tydelig beskjed, fortrinnsvis ved å:

- ved å bruke vårt standard returskjema: https://www.miinto.no/rma-product
- e-post eller chat som du finner i vårt Hjelpesenter.

Hvis du angrer på en bestilling (eller deler av en bestilling) i løpet av angrefristen, forventer vi at du sender varene tilbake til den aktuelle Partnerbutikken så snart som mulig etter at du har gitt oss beskjed om dette, og senest 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du ønsker å returnere kjøpet.

(d) Produktet(ene) må returneres til Partnerbutikken som opprinnelig sendte varene til deg. Du vil få en returetikett som du kan bruke til å sende varene, enten vedlagt i pakken eller på det siste trinnet i returskjemaet vårt: https://www.miinto.no/rma-product. Et returfraktgebyr på 49 NOK per vare trekkes fra det totale beløpet som refunderes.
Ved returforsendelse må du sørge for at du har pakket varene på en forsvarlig og sikker måte. Du er nemlig selv ansvarlig for varene frem til Partnerbutikken mottar varene i retur. Vi ber deg derfor om å ta vare på forsendelsesbeviset (kvittering for forsendelse) og sporingsnummeret. Når produktet(ene) er returnert, er det vår partnerbutikk som håndterer returen. Kunden er ansvarlig for eventuelle returer for egen regning som ikke benytter vår standard returtjeneste. Vi og våre Partnerbutikker aksepterer ikke levering av pakker der fraktkostnadene skal betales av mottakeren ved levering.

(e) Refusjon
Når Partnerbutikken har mottatt returen din, kan det ta opptil 10 virkedager å undersøke og behandle returen. Når returen er akseptert, vil vi refundere alle betalinger mottatt fra deg, inkludert fraktkostnader (med unntak av eventuelle ekstra kostnader som kan ha blitt lagt til på grunn av at du selv har valgt en annen type levering enn den billigste formen for standardlevering vi tilbyr) ved hjelp av den opprinnelige betalingsmåten. I tillegg trekkes et returfraktgebyr på 49 NOK per vare fra det totale beløpet som refunderes. En refusjon tar vanligvis opptil 5 virkedager før den er synlig på kontoen din, dette avhenger av betalingsleverandøren din, og det er viktig å merke seg at Miinto ikke har noen kontroll over denne prosessen.
I tilfelle produktet har tapt verdi som du er ansvarlig for, trekkes dette verditapet fra beløpet som refunderes.

7) Reklamasjoner

(a) Kjøpet ditt er omfattet av forbrukerkjøpsloven og andre relaterte forskrifter, inkludert bestemmelsene om mangler. Det betyr at du enten kan få et defekt produkt reparert eller byttet, eller få deler av eller hele beløpet refundert, avhengig av den konkrete situasjonen. Det er en forutsetning at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått som følge av urettmessig bruk av produktet eller annen skadevoldende atferd. Vær oppmerksom på at varer som er skadet som følge av normal slitasje, uhell eller feil bruk, ikke anses som defekte, ikke vil bli akseptert og vil bli sendt tilbake til deg.

(b) Du må kontakte oss omgående og reklamere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget mangelen. Vi anbefaler at du reklamerer så snart som mulig og innen 2 måneder etter at feilen ble oppdaget. Du kan sende inn en klage ved å bruke vårt standardskjema eller kontakte oss på e-post info@miinto.no

(c) Dersom reklamasjonen ikke anses som berettiget, må du selv betale alle utgifter til frakt, inkludert fraktkostnader for returnering av produktet etter undersøkelse, og vi har også rett til å belaste deg et gebyr på inntil 200 NOK for undersøkelse av produktet. Ved returforsendelsen må du sørge for at du har pakket varene på en forsvarlig og sikker måte. Du er nemlig selv ansvarlig for pakken/varene frem til Partnerbutikken mottar dem i retur. Vi aksepterer ikke levering av pakker der fraktkostnadene skal betales av mottakeren ved levering.

(d) Et produkt som er kjøpt på Miinto kan ikke være kvalifisert for refusjon, delvis refusjon, reparasjon eller erstatning hvis det;

(i) ble beskrevet som defekt ved kjøpet. Eventuelle eksisterende skader eller slitasje på Vintage- og Pre-owned produkter er beskrevet i produktbeskrivelsen og er unntatt fra alle garantier
(ii) har blitt skadet ved at du har forsøkt å reparere varen selv eller fått noen andre til å reparere den
(iii) har blitt endret

8) Person- & informasjonskapselpolitikk

Du kan lese om Miintos håndtering av dine personopplysninger og dine rettigheter i Miintos personvernerklæring.

Dine opplysninger lagres hos Miinto. Opplysningene som lagres hos Miinto vil også bli brukt til statistiske og markedsføringsrelaterte formål.

Du har til enhver tid rett til å få innsyn i hvilke opplysninger Miinto behandler om deg. Du kan be om å få korrigert, blokkert eller slettet opplysningene Miinto har om deg. Du kan også få informasjon om identiteten til de som mottar opplysningene dine og annen relevant informasjon om behandlingen av opplysningene dine. Du kan kontakte Miinto på info@miinto.com for mer informasjon.

Du kan når som helst trekke tilbake ditt samtykke ved å kontakte Miinto på dataprotection@miinto.com eller følge instruksjonene i kommunikasjon fra Miinto.

I tillegg, som nevnt ovenfor, deler Miinto ikke opplysningene dine med andre selskaper uten ditt samtykke, med mindre dette er lovpålagt eller du har bedt om å motta spesifikk informasjon.

9) Abonner på nyheter fra Miinto

(a) Ved å abonnere på nyhetsbrevet samtykker du i at Miinto Host A/S sender deg markedsføringsmateriell via e-post, SMS og MMS vedrørende produkter som markedsføres og selges direkte av Miinto, inkludert klær, vesker, tilbehør, sykler, utendørs produkter, husholdningsprodukter, kjøkken og servise, møbler, skjønnhet, hud- og hårpleieprodukter, tilbud, salg, konkurranser, arrangementer og andre lignende markedsføringsaktiviteter. Du gir også samtykke til å motta tjenestemelding om avbrutte bestillingsprosesser. Forespørsler kan også inneholde informasjon om produktene og tjenestene ovenfor fra Miintos partnerbutikker.

(b) Når du melder deg på nyhetsbrevet, deltar du automatisk i konkurransen vår om å vinne et gavekort på 2500 kr. Vinneren trekkes tilfeldig i slutten av hver måned og vil bli kontaktet av Miinto direkte på e-post.

(c) Forespørsler vil kun bli sendt ut fra Miinto Host A/S. Du kan alltid melde deg av vårt nyhetsbrev her eller bruke følgende lenke: https://www.miinto.no/unsubscribe_newsletters.php. For å melde deg av SMS-nyhetsbrev, send "STOPP MIINTO" til 2199.
Du kan lese om Miintos håndtering av dine personlige data og dine rettigheter i Miintos personvernerklæring.

10) Fair Use Policy

Vi streber etter å alltid tilby våre kunder den best mulige opplevelsen når de besøker nettsiden vår. Vår Fair Use Policy er en måte for oss å fortsette å kunne tilby gode tilbud, gratis frakt over 499,- ved å begrense atferd som utnytter disse tjenestene på bekostning av våre andre kunder, våre samarbeidspartnere og vår virksomhet.

Dersom våre systemer oppdager unormal oppførsel eller vi har mistanke om misbruk, svindel eller en annen måte å utnytte våre tjenestene Miinto tilbyr, vil vi iverksette tiltak for å forhindre slik bruk. Våre konsekvenser kan innebære avvisninger eller kansellering av bestillinger, og suspendering eller sletting av kontoen din hos Miinto.
Hvis kontoen din har blitt blokkert, og du mener vi har gjort en feil, vennligst ta kontakt med vår kundeservice på fairuse@miinto.com

Vi identfiserere unormal og mistenkelig oppførsel gjennom en rekke forskjellige faktorer knyttet til Miinto's plattform. For eksempel ordrehistorikk, kommunikasjon med våre representanter, returmønster, bruk av vår plattform, og mer. Dersom vi identifiserer denne type oppførsel, forbeholder vi oss retten til å enten midlertidig eller permanent hindre deg i å legge inn bestillinger og/eller suspendere tilgang til din Miinto-konto.

11) Verneting og lovvalg

Kjøp av produkt(er) gjennom www.miinto.no er underlagt Norsk lov.

Hvis du ønsker å klage på kjøpet ditt, må du kontakte kundeservice via e-post info@miinto.no

Hvis du ikke klarer å løse tvisten med vårt Customer Success Team, kan du få råd og informasjon om forbruksvarer og tjenester eller sende inn en klage til Forbrukerrådet. Du kan kontakte Forbrukerrådet via deres hjemmeside www.forbrukerradet.no eller på telefon (tlf. 23 400 600).
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage http://ec.europa.eu/odr.