Enkel retur innen 14 dager

Enkel retur innen 14 dager

Verdens beste klesbutikker på et sted I Gratis frakt over 499.- og enkel retur

Gratis frakt over 499.-

Returner enkelt innen 14 dager

BY FAR

Vet du hva Michelle Obama, Gwyneth Paltrow og Beyonce har til felles? Det kan hende de har flere ting, men det er i hvert fall en ting de garantert har, og det er deres valg av sko og vesker fra det bulgarske merket By FAR. Nå finner du her hos Miinto et variert utvalg av de aller beste modellene, slik at du også kan gå med lekre sko og vesker fra dette fantastiske merket.

Grunnleggerne av By FAR er tvillingsøstrene Sabina og Valentina, i tillegg til deres beste venn Denitsa. Sabina og Denitsa møttes i 2005 gjennom sine daværende kjærester som er brødre. Sammen med Valentina har de tre vært uatskillelige helt siden, selv i forretningsverden der deres varierende kompetanse supplerer hverandre perfekt. Sabina, By FARs administrerende direktør, ble utdannet siviløkonom fra University of Westminister i London. Dentisa, merkevarens sjefsdesigner, fikk B.A. i kunsthistorie fra New Bulgarian University i Sofia, og Valentina, By FARs CMO, tok hovedfag i markedsføring og media ved Webster University i Genève. Etter å ha fullført studiene ble Denitsa og Sabina med på ektemennenes fornybare energivirksomhet, mens Valentina jobbet for familiens virksomhet i byggebransjen i Bulgaria og Russland.


By FAR – en umiddelbar suksess


I 2015 fikk mannen til Denitsa i oppdrag å installere solcellepaneler på en skofabrikk i Peshtera i Bulgaria. Han var bevisst om konas lidenskap for sko, og ga Denitsa en liste over produksjonskostnader for skinnsko fra fabrikken. Lite visste han at damene kom til å gjøre noe med all informasjonen han ga dem. Veldig hurtig krystalliserte ideen om å produsere avanserte sko seg, og da kom de opp med merkevarenavnet «By FAR» veldig hurtig – det representerer fornavnene på medstifternes sønner: Filip, Alek og Roman. Selskapet ble grunnlagt i juni 2016, og bare to uker etter lanseringen klarte merket å selge skoene sine i en populær popup-butikk i London. By FAR ble øyeblikkelig lagt merke til av viktige påvirkere som Vogue UK, og ble snart en yndet merkevare blant viktige motemedier og influensere.


Forbrukerne i fokus


By FAR fokuserte i starten på å produsere skinnvesker og komfortable sko med et moderne, men samtidig klassisk utseende på det såkalte «no label» -markedet. I løpet av de siste årene har nisjemarkedet med «no label»-merker fortsatt å vokse samtidig som varehus sliter med å opprettholde sin kulhetsfaktor. Det bulgarske merket klarte på fantastisk vis å tredoblet budsjettet sitt på tre år. By FAR kan blant annet takke sin gode markedsføringsstrategi for den raske suksessen, og de fikk umiddelbart en fantastisk start ved å strategisk posisjonere seg som et «rimelig» luksusmerke som tar forbrukerne på alvor. By FARs markedsføringsmateriale, spesielt på sosiale medier, fokuserer på forbrukeren i stedet for bare produktet, og fjerner derfor grensene mellom merket og kunden. Dette skiller By FAR fra konkurrentene som ofte reklamerer for produktene sine ved hjelp av modeller og kunstneriske fotografier som kundene ikke har noen muligheter for å forholde seg til. Ved hjelp av denne strategien har merket oppnådd en sterk funksjonell og følelsesmessig forbindelse med tusenvis av kvinner. Selskapets bruk av bilder er faktisk så effektiv at over 90 % av kundene kommer fra Instagram.


By FAR i fortsatt utvikling


I løpet av de 5 årene siden lanseringen har By FARs tiltrekningskraft bare blitt sterkere og sterkere, og merket blir jevnlig omtalt (uten at de har betalt for det) i viktige medier som Glamour og Who What Wear. Dessuten selges skoene med stor suksess i verdens mest kjente varehus som Galeries Lafayette i Paris, Selfridges i London og Bloomingdales i Dubai. By FAR har allerede gjennomgått en rivende utvikling, og merket utvider løpende kolleksjonene deres. Så det er bare å holde øye med hva som skjer her på siden, slik at du kan være blant de første som får fingrene i designene fra dette utrolig suksessfulle og spennende merket.

Fjern alle filter

By FAR

Side 1 Av 2

Registrer deg for å bli oppdatert

Meld deg på vårt nyhetsbrev og delta i konkurransen om et gavekort til en verdi av 2500,-

Ved påmelding aksepterer du våre vilkår og betingelser. Du kan alltid melde deg av nyhetsbrevet her.